Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Αγαπητέ κύριε Δήμαρχε.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟ "ΝΕΟ ΨΑΧΤΗΡΙ"
Είμαι και εγώ όπως και όλη η οικογένειά μου ψηφοφόρος σας έχουμε βοηθήσει στην εκλογή σας και πιστεύουμε στην βοήθεια σας.
Κύριε Δήμαρχε παίρνοντας αφορμή από ένα έργο της προηγούμενης δημοτικής αρχής θα ήθελα να σας παρακαλέσω για τα εξής :
Έχω και εγώ ένα οικοπεδάκι εντός σχεδίου πόλεως στην Αράχωβα  το οποίο και ενδιαφέρομαι να οικοδομήσω ,αυτή τη στιγμή όμως δεν υπάρχει δρόμος  τέτοιος που να επιτρέπει την άνετη και απρόσκοπτη εκτέλεση εργασιών οικοδομής. Υπάρχει όμως η δυνατότητα πρόσβασης αρκεί ο δήμος να μου ανοίξει και εμένα έναν δρόμο έως το οικόπεδό μου.
Δεν είναι ανάγκη να ενοχλήσουμε κανέναν από τις τεχνικές υπηρεσίες του δήμου (έτσι και αλλιώς αποδεδειγμένα παρακολουθούν τα έργα από το καφενείο γιατί να τους την χαλάσουμε ?) εγώ και ο εργολάβος  θα φτιάξουμε έναν καταπληκτικό δρόμο.
Δεν φαντάζομαι να πειράζει που ο δρόμος μπορεί να γίνει με έναν και μόνον τρόπο αυτόν   που  θα εξυπηρετεί μόνον εμένα ,δεν είναι ανάγκη να χρησιμεύει σε άλλους ,δεν χρειάζεται να ακολουθεί  τον προϋπάρχοντα γιατί έτσι θα τον χρησιμοποιούν και άλλοι .
Δήμαρχε μην ξεχνάς ότι σε στηρίξαμε ,  ευχαριστώ εκ των προτέρων  και περιμένω συνάντηση μαζί σας για το περεταίρω.

ΥΓ 1 .Κύριε δήμαρχε δεν δέχομαι αντιρρήσεις όπως ο προηγούμενος  δήμαρχος έφτιαξε τον δρόμο από τα κάτω αλώνια ως την Πανυα για την εξυπηρέτηση του ψηφοφόρου του έτσι και εσύ πρέπει να εξυπηρετήσεις εμένα τον δικό σου ψηφοφόρο.
ΥΓ 2. Γνωρίζω μερικούς ακόμα που θα ήθελαν να σας ζητήσουν την ίδια ακριβώς χάρη.
ΥΓ 3 Όλοι αυτοί οι παππούδες που έφτιαχναν τους δρόμους για όλους είχαν ξεχάσει την χαρά της αποκλειστικότητας σε αυτό τον τομέα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις