Δευτέρα 7 Νοεμβρίου 2011

ΑΝΕΚΔΟΤΟ...

  Μεγάλη η  αμαρτία μου  πάτερ...
Πάει  μια μέρα μια  πουτάνα να  εξομολογηθεί στον παπά του χωριού της. Της  λέει ο παπάς:
-Για πες μου  κορίτσι μου  τις αμαρτίες   σου.

- Μεγάλη η  αμαρτία μου  πάτερ, να πήγα με  τον ...
άντρα της   γειτόνισσας  μου...
- Δεν   πειράζει τέκνο  μου,συγχωρείται η  αμαρτία σου.
-Έκανα όμως και  μια ακόμη   αμαρτία. Πήγα  και με τον  μανάβη του  χωριού.
-Συγχωρούνται  οι αμαρτίες  σου.
-Εεεεε, έκανα  και μια άλλη  αμαρτία, πήγα  και με τον  χασάπη του  χωριού.
Λέει  τέλος πάντων   στον πάτερ με  όλους όσους  πήγε.
- Να, όμως   πάτερ, η πιο  μεγάλη μου   αμαρτία είναι  ότι πήγα με τον  παπά του  διπλανού   χωριού.
Και  της απαντάει ο  παππάς. Γιατί μωρήκ, το δικό σου το χωριό παπά δεν  έχει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις