Τετάρτη 8 Φεβρουαρίου 2012

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΑΤΥΧΗΜΑ ΣΤΗΝ "ΕLVAL COLOUR" ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΥ


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΑΜΕ
Γραμματεία Θήβας – Συνδικάτο Μετάλλου Βοιωτίας
Στην απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ στη Θήβα έγινε γνωστή η είδηση θανατηφόρου εργατικού «ατυχήματος» στο εργοστάσιο - γκέτο της “ELVAL COLOUR” ιδιοκτησίας Στασινόπουλου. Είναι το δεύτερο θανατηφόρο τα τελευταία χρόνια στο χώρο αυτό. Συγκεκριμένα, στη νυχτερινή βάρδια Δευτέρας προς Τρίτη 6/2 ένας εργάτης, πατέρας ενός ανήλικου παιδιού, πολτοποιήθηκε σύμφωνα με πληροφορίες από τα ράουλα επεξεργασίας αλουμινίου. Με βάση τις πληροφορίες, η εργοδοσία πίεζε τους εργάτες για την ολοένα εντατικοποίηση της παραγωγής.
Αν έβγαιναν πολλά σκάρτα κομμάτια ή αν δεν πιάνονταν στόχοι παραγωγής δεν τους κατέβαλλε ένα ορισμένο «πριμ». Ο εργάτης στην προσπάθεια του να καθαρίσει τα φύλλα αλουμινίου με τη μηχανή σε λειτουργία τραβήχτηκε από τα ράουλα επεξεργασίας και πολτοποιήθηκε.
Αμέσως μετά την απεργιακή πορεία, η συγκέντρωση του ΠΑΜΕ μεταφέρθηκε έξω από το εργοστάσιο. Η εργοδοσία, μόνο όταν άρχισαν οι ανακοινώσεις από τη ντουντούκα των συγκεντρωμένων σταμάτησε την παραγωγή, μόνο και μόνο για να μην ακούνε οι εργάτες.
Το Συνδικάτο Μετάλλου Βοιωτίας και η Γραμματεία Θήβας του ΠΑΜΕ καλεί το σύνθημα «ΚΑΜΙΑ ΘΥΣΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΛΟΥΤΟΚΡΑΤΙΑ» να ηχήσει από χιλιάδες εργάτες σε όλη τη Βιομηχανική Ζώνη της περιοχής. Είναι πιο αναγκαίο από ποτέ οι εργάτες να οργανώσουν την πάλη τους, να δυναμώσουν τα ταξικά σωματεία για την κοινωνικοποίηση των εργοστασίων, για τη λαϊκή εξουσία και οικονομία.
Παραθέτουμε αυτούσια την ανακοίνωση που έγραψε συνάδελφος του νεκρού και μοιράστηκε από το ΠΑΜΕ έξω από το εργοστάσιο.
ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ ???

Όταν ήρθα σε αυτό το εργοστάσιο να δουλέψω µου μίλησαν για την
επικινδυνότητα. Μου τόνισαν. ότι πρέπει να εργάζοµαι αργά και
προσεκτικά. Μου έδωσαν και ενηµερωτικό φυλλάδιο γιαυτό.
ΔΕΝ ΦΟΒΗΘΗΚΑ ΓΙΑTI Η ΑΝΑΓΚΗ ΞΕΠΕΡΝΑΕΙ ΤΟ ΦΟΒΟ
Μετά µε ξεγέλασαν και το κοµµάτι το ψωµί, µου το σέρβιραν σε χρυσό
πιάτο (ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ & ΠΡΙΜ), µόνο που συνάδελφοι ξέχασα, -όπως όλοι
µας άλλωστε ότι το πιάτο ήταν ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ
Σήµερα τα ξηµερώµατα έχασα την ζωή µου. Τα ράουλα άρπαξαν το χέρι
µου, το κεφάλι µου διαλύθηκε στα δύο, τα µάτια µου σκορπίστηκαν στην
μηχανή μαζί µε το αίµα µου.
Έτσι παραµορφωµένο θα µε στείλουν στη μάνα και στην γυναίκα µου.
ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΤΕ ΒΑΡΔΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ.
ΠΟΙΟΣ ΣΚΟΤΩΣΕ ΤΟΝ ΑΝΤΡΕΑ, ΤΟ ΡΑΟΥΛΟ ??????????????????
· Το ράουλο ή οι διευθυντάδες που κάθε λίγο και λιγάκι µας
συγκεντρώνουν σαν τα αρνιά και µας πιέζουν για ταχύτητα.
· Το ράουλο ή οι απειλές τους προς γνώση και συµµόρφωση γιατί
έξω περιµένουν 1 εκατοµµύριο άνεργοι να πάρουν ανά πάσα
στιγµή την θέση µας.
Το ράουλο ή τα φθηνά υλικά και οι κακές συνθήκες που
δηµιουργούν πρόβληµα στο αλουµίνιο και για όλα φταίνε οι
εργάτες.
Το ράουλο ή το ότι αυτό το μήνα εκτός από τους φόρους, την
ακρίβεια, η εταιρία µε τιµώρησε κόβοντας λεφτά από τον μισθό
µου γιατί το αλουµίνιο είχε επάνω μπιµπίκια όπως λέµε.
Για να καθαρίσω ένα μπιµπίκι από τα αλουµίνιο, δεν σταµάτησα την
μηχανή όπως έπρεπε, δεν ήθελα να χάσω και τον άλλο μήνα το ΠΡΙΜ
έτσι τόσο απλά, έχασα την ζωή µου.
ΣΗΜΕΡΑ ΗΤΑΝ Η ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ, ΑΥΡΙΟ ???????????????????????? 

πηγη : iteanews

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις