ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΔΕΤΣΙΚΑ
Είμαστε πάλι μπροστά στο μαγειρείο των πολιτικών εξελίξεων. Το ψευδο-πολιτικό σύστημα είναι αδύνατον να χωνέψει ότι ο λαός σκοπό δεν έχει πια να κολακεύει τα σχήματά του, μήτε να υμνεί την τηλεοπτική φωτογένεια των αυλικών του. Οι πολιτικοί του εγκάθετοι κι αντιπρόσωποι, αυτοί που ελάχιστα αντιπροσωπεύουν εκλογείς και κοινωνία, είναι ανίσχυροι μπρος στην απάντηση - καταδίκη του Μνημονίου και των επιλογών των.
Είμαστε πάλι μπροστά στο μαγειρείο των πολιτικών εξελίξεων. Το ψευδο-πολιτικό σύστημα είναι αδύνατον να χωνέψει ότι ο λαός σκοπό δεν έχει πια να κολακεύει τα σχήματά του, μήτε να υμνεί την τηλεοπτική φωτογένεια των αυλικών του. Οι πολιτικοί του εγκάθετοι κι αντιπρόσωποι, αυτοί που ελάχιστα αντιπροσωπεύουν εκλογείς και κοινωνία, είναι ανίσχυροι μπρος στην απάντηση - καταδίκη του Μνημονίου και των επιλογών των.
.jpg)








