Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

ΤΟΥ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ ! ΠΟΙΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΥΡΟΠΟΥΛΟ


Μαυρόπουλος  Χρίστος.



Του  Παρνασσού!



Είναι  που  οι  καιροί, η  εμορφιά,

οι  άνθρωποι, κι  όλα  στον  κόσμο  μας  αλλάζουν,

κι  εγώ  κοιτάω  τον  Παρνασσό

που  σαν  Λαμπρή, παλιά  Βυζαντινή  εκκλησιά,

ο  ίδιος  πάντα  μένει!


Κι  είναι  που  ξέρω

πως  το  κορμί  μου, πέτρα  από  την  πέτρα  του,

το  σπίτι  μου, τα  όνειρα, η  ζωή  μου,

ο  όργος  του  ψωμιού, των  όπλων  η  περφάνεια,

της  Ρούμελης  η  λεβεντιά, η  φουστανέλλα  του  Τσολιά,

οι  πάγοι  του  χειμώνα, ο  βόγγος  των  νερών

οι  θρύλοι, οι  θεοί, οι  ήρωες, τα  ξωτικά,

η  αγρύπνια  των  αγέρηδων, οι  στεναγμοί  των  βράχων,

η  φαρμακούσα  ώρες-ώρες  ζήση, η  μαύρη  η  σκλαβιά,

ο  ήμερος  ο  Λόγος  του  παππού, της  Μάνας  το  γλυκό  φιλί,

ο  έρωτας, η  ταξιδιάρικη  ψυχή,

το  πατρικό  το  χέρι, η  Λαμπερή  τ' Άϊ-Γιώργη  η  Γιορτή,

και  η  βαριά  του  τόπου  μου  η  κληρονομιά...

Όλα, μα  όλα  Παρνασσέ  μου,

γεννήθηκαν  από  το  αίμα  σου, κι  απ' το  σωκάρδι

της  καρδιάς  σου!

Είναι  για  όλα  αυτά,

που  θέλω  πριν  "φύγω"  να  φωνάξω:

Μέγα  Θεού  γλυπτό,

και  της  Πατρίδας  μου  φωτολαμπάδα  πέτρινη,

στην  Εκκλησιά  του  Κόσμου!



Φωτογραφικό  Αρχείο-Συλλογή : Παπαλεξανδρής  Λουκάς.

πηγη : vivi blog

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΠΑΠΑΛΕΞΑΝΔΡΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις