Ο βετεράνος Νορβηγός Πήτερ Σόλμπεργκ, παγκόσμιος πρωταθλητής το 2003 και νικητής στο Ράλι Ακρόπολις το 2005 έκανε σήμερα πρώτη μέρα του αγώνα την έκπληξη οδηγώντας οριακά ένα Citroen DS3 WRC.
Η μέρα ξεκίνησε καλά για τον πολύπειρο 37χρονο Νορβηγό που κέρδισε τις τέσσερις πρώτες ειδικές σε Θήβα, Ελάτεια, Ελευθεροχώρι, Ρεγγίνι.Την ίδια στιγμή όλοι οι αντίπαλοί του αντιμετώπισαν σήμερα προβλήματα.
Αρχής γενομένης από το Σεμπαστιάν Λεμπ που ως πρωτοπόρος στη βαθμολογία σήμερα άνοιγε δρόμο. Ο Γάλλος κάποια στιγμή δεν είχε ενδείξεις στο ταμπλό του αυτοκινήτου ενώ διαμαρτύρονταν στη Θήβα που επαναλήφθηκε δυο φορές σήμερα ότι γλιστρούσε πολύ. Παραταύτα κατόρθωσε να τερματίσει 2ος στη σημερινή πρώτη μέρα του αγώνα κερδίζοντας την τελευταία ειδική διαδρομή στη Μαυρολίμνη. Ο Λεμπ κατήγγειλε τους οδηγούς της Ford που βρίσκονταν μια ανάσα πίσω του ότι έκοψαν επίτηδες στο τέλος για να είναι 2ος αύριο πίσω από το Σόλμπεργκ.
Βέβαια ο Λάτβαλα έχασε πολύ χρόνο με πρόβλημα στο εμπρός διαφορικό στη Μαυρολίμνη και έπεσε 7ος. Καθυστέρησε μάλιστα γι’ αυτό και τον επικεφαλής του αγώνα σήμερα Πέτερ Σόλμπεργκ ο οποίος εκκινούσε πίσω του. Ο Σόλμπεργκ διαμαρτυρήθηκε έντονα γι’ αυτό λέγοντας ότι έχασε χρόνο και τόνισε πως ο Λάτβαλα θα μπορούσε να τον αφήσει να περάσει πιο νωρίς.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το άλλο εργοστασιακό Citroen DS3 που διαμαρτύρονταν στην αρχή της ημέρας ότι δεν αισθάνονταν καλά το αυτοκίνητο και δεν είχε εμπιστοσύνη. Αυτό βέβαια δεν τον εμπόδισε να κερδίσει μια ειδική σήμερα την Θήβα στην επανάληψή της.
Έτσι τις σημερινές ειδικές κέρδισαν μόνο Citroen, τέσσερις ο πρωτοπόρος Σόλμπεργκ, μία ο Οζιέ και μία ο Λεμπ.
Ο αγαπητός στο ελληνικό κοινό, Κίμι Ράικονεν είχε ένα κλατάρισμα που τον έριξε πίσω στη Μαυρολίμνη. Βρίσκεται στην 10η θέση 4 λεπτά πίσω από τον πρωτοπόρο Πέτερ Σόλμπεργκ.
Από ελληνικής πλευράς τώρα ο Λάμπρος Αθανασούλας με το Fiesta WRC εγκατέλειψε από σπασμένο ψαλίδι στην Ελάτεια και αύριο θα εκκινήσει ως Super Rally στοχεύοντας να γράψει χρόνους. Μιλώντας στον ραδιοφωνικό Car & Speed ο Έλληνας οδηγός δήλωσε: "Έσπασε το ψαλίδι στην ευθεία χωρίς να χτυπήσουμε κάπου. Ίσως είχε καταπονηθεί η ανάρτηση. Είμαι απογοητευμένος. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αύριο".
Πρώτοι Έλληνες οι Δημήτρης Ψύλλος – Κόντος Κωνσταντίνος με το Mitsubishi EVO X.
Αύριο ο αγώνας θα κινηθεί στην Πελοπόννησο στις ειδικές Κλένια – Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι που θα επαναληφθούν. Το βράδυ του Σαββάτου θα γίνει και η νυχτερινή ειδική διαδρομή Νέα Πολιτεία πάνω από το Λουτράκι.
Για χάρτες των ειδικών διαδρομών, ωράριο αλλά και προσβάσεις επισκεφτείτε τη σελίδα του αγώνα στο www.acropolisrally.gr.
Η μέρα ξεκίνησε καλά για τον πολύπειρο 37χρονο Νορβηγό που κέρδισε τις τέσσερις πρώτες ειδικές σε Θήβα, Ελάτεια, Ελευθεροχώρι, Ρεγγίνι.Την ίδια στιγμή όλοι οι αντίπαλοί του αντιμετώπισαν σήμερα προβλήματα.
Αρχής γενομένης από το Σεμπαστιάν Λεμπ που ως πρωτοπόρος στη βαθμολογία σήμερα άνοιγε δρόμο. Ο Γάλλος κάποια στιγμή δεν είχε ενδείξεις στο ταμπλό του αυτοκινήτου ενώ διαμαρτύρονταν στη Θήβα που επαναλήφθηκε δυο φορές σήμερα ότι γλιστρούσε πολύ. Παραταύτα κατόρθωσε να τερματίσει 2ος στη σημερινή πρώτη μέρα του αγώνα κερδίζοντας την τελευταία ειδική διαδρομή στη Μαυρολίμνη. Ο Λεμπ κατήγγειλε τους οδηγούς της Ford που βρίσκονταν μια ανάσα πίσω του ότι έκοψαν επίτηδες στο τέλος για να είναι 2ος αύριο πίσω από το Σόλμπεργκ.
Βέβαια ο Λάτβαλα έχασε πολύ χρόνο με πρόβλημα στο εμπρός διαφορικό στη Μαυρολίμνη και έπεσε 7ος. Καθυστέρησε μάλιστα γι’ αυτό και τον επικεφαλής του αγώνα σήμερα Πέτερ Σόλμπεργκ ο οποίος εκκινούσε πίσω του. Ο Σόλμπεργκ διαμαρτυρήθηκε έντονα γι’ αυτό λέγοντας ότι έχασε χρόνο και τόνισε πως ο Λάτβαλα θα μπορούσε να τον αφήσει να περάσει πιο νωρίς.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Σεμπαστιάν Οζιέ με το άλλο εργοστασιακό Citroen DS3 που διαμαρτύρονταν στην αρχή της ημέρας ότι δεν αισθάνονταν καλά το αυτοκίνητο και δεν είχε εμπιστοσύνη. Αυτό βέβαια δεν τον εμπόδισε να κερδίσει μια ειδική σήμερα την Θήβα στην επανάληψή της.
Έτσι τις σημερινές ειδικές κέρδισαν μόνο Citroen, τέσσερις ο πρωτοπόρος Σόλμπεργκ, μία ο Οζιέ και μία ο Λεμπ.
Ο αγαπητός στο ελληνικό κοινό, Κίμι Ράικονεν είχε ένα κλατάρισμα που τον έριξε πίσω στη Μαυρολίμνη. Βρίσκεται στην 10η θέση 4 λεπτά πίσω από τον πρωτοπόρο Πέτερ Σόλμπεργκ.
Από ελληνικής πλευράς τώρα ο Λάμπρος Αθανασούλας με το Fiesta WRC εγκατέλειψε από σπασμένο ψαλίδι στην Ελάτεια και αύριο θα εκκινήσει ως Super Rally στοχεύοντας να γράψει χρόνους. Μιλώντας στον ραδιοφωνικό Car & Speed ο Έλληνας οδηγός δήλωσε: "Έσπασε το ψαλίδι στην ευθεία χωρίς να χτυπήσουμε κάπου. Ίσως είχε καταπονηθεί η ανάρτηση. Είμαι απογοητευμένος. Θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο αύριο".
Πρώτοι Έλληνες οι Δημήτρης Ψύλλος – Κόντος Κωνσταντίνος με το Mitsubishi EVO X.
Αύριο ο αγώνας θα κινηθεί στην Πελοπόννησο στις ειδικές Κλένια – Μυκήνες, Γυμνό, Κεφαλάρι που θα επαναληφθούν. Το βράδυ του Σαββάτου θα γίνει και η νυχτερινή ειδική διαδρομή Νέα Πολιτεία πάνω από το Λουτράκι.
Για χάρτες των ειδικών διαδρομών, ωράριο αλλά και προσβάσεις επισκεφτείτε τη σελίδα του αγώνα στο www.acropolisrally.gr.