ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Με απόφαση του Περιφερειάρχη Στερεάς
Ελλάδας Κλέαρχου Περγαντά εντάχθηκε και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ το έργο
«Κατασκευή νέου τροφοδοτικού αγωγού ύδρευσης Λαμίας από πηγές Γοργοποτάμου»,
συνολικού προϋπολογισμού 11.961.000 €.
Υπογράφηκε από τον
Περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας Κλέαρχο Περγαντά, παρουσία του Δημάρχου Λαμιέων
και των Αντιπεριφερειαρχών, η απόφαση ένταξης του έργου «Κατασκευή νέου
τροφοδοτικού αγωγού ύδρευσης Λαμίας από πηγές Γοργοποτάμου» , που
συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ, στο πλαίσιο του ΠΕΠ Στερεάς Ελλάδας και
πρόκειται να υλοποιηθεί από τη ΔΕΥΑ Λαμίας.













