Πέμπτη 24 Μαΐου 2012

Καληνύχτα Λαμία, καληνύχτα Φθιώτιδα...καληνύχτα Ελλάδα


            

Επιστολή καρκινοπαθούς προς το LamiaReport, γροθιά στο σύστημα και στους ανίκανους που μας εκπροσωπούν...

<<Είμαι εδώ και δυο χρόνια καρκινοπαθής και υποβάλλομαι σε θεραπευτική αγωγή στο νοσοκομείο της Λαμίας. Δυστυχώς σήμερα μας έδειξαν τον δρόμο προς το Ζάλογγο.

Ο μοναδικός γιατρός ογκολόγος που μας παρακολουθούσε όλα αυτά τα χρόνια σταμάτησε να εργάζεται στο νοσοκομείο κάτι που μας το είχε ανακοινώσει εδώ και καιρό. Όλοι οι βουλευτές και οι πολιτικοί του νομού μας όπως και οι διοίκηση του νοσοκομείου πριν από μήνες, που είχε γίνει γνωστή η αποχώρηση του γιατρού, μας διαβεβαίωναν και κάνανε δηλώσεις στα κανάλια και στο ραδιόφωνο, ότι θα καλύψουν άμεσα το κενό με άλλο ογκολόγο.

Οι υποσχέσεις δεν πραγματοποιήθηκαν και εμείς εγκαταλειφθήκαμε να παλέψουμε μονοί μας με το αβέβαιο μέλλον. Αναρωτιέμαι πως οι παράγοντες του νομού, οι βουλευτές και οι πολιτευτές, που τάζουν ότι θα βγάλουν τη χώρα από την κρίση και μας ζητάνε την ψήφο μας πως θα το κάνουν;;;;

Αυτοί δεν μπορούν να μεσολαβήσουν να έρθει ένας γιατρός που τον έχουμε τόσο ανάγκη. Πόσα κοστίζει επιτέλους ένας γιατρός;
Νιώθω την εγκατάλειψη από την πολιτεία και από το εθνικό σύστημα υγείας που τόσα χρόνια πληρώνω με κρατήσεις και φόρους. Δεν μπορώ να περιγράψω τα συναισθήματα μου. Βλέπω το γκρεμό μπροστά μου και πολλά χέρια να θέλουν να με σπρώξουν. Είναι άδικο αυτό που γίνεται. Γιατί κάποιοι με προεξοφλούν με αυτό τον τρόπο?
Γιατί δεν δείχνουν λίγη ανθρωπιά? Γιατί δεν μας βοήθα κάνεις? Γιατί δεν καταλαβαίνουν ότι δεν έχω χρήματα για να πάω εκτός νομού;

Έχω καταδικαστεί από την ζωή και την τύχη μου και τώρα καταδικάζομαι από τους ανθρώπους. Γιατί; Γιατί; Γιατί;
Σας παρακαλώ να δημοσιευτεί η επιστολή μου και να ενωθείτε μαζί μου σας κάνω έκκληση.

Δεν ξέρω που αλλού να απευθυνθώ. Πλέον είμαι στο απόλυτο σκοτάδι... καληνύχτα. >>


LamiaReport: Εμείς αγαπητή φίλη στον τίτλο του κειμένου που μας συγκλόνισε θα συμπληρώναμε...<<Καληνύχτα Ελλάδα...>>
Δεσμευόμαστε ότι θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.
 
http://www.lamiareport.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις