Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

Παππού Συνεχίζω Ολοκληρωτική Καταστροφή.....



ΠΑππού
Συνεχίζω
Ολοκληρωτική
Καταστροφή.                                


Αγαπητέ παππού,


Ακολούθησα τα βήματα του πατέρα.
Δυσκολεύτηκα αρχικά να βρω τον δρόμο μου. Δυσκολεύτηκα να βρω τον τρόπο.
Τα κατάφερα όμως. Ο πατέρας ξεκίνησε τον κοινωνικό διάλογο με τον λαό. Εισήγαγε τις φιλιππινέζες, ..

δημιούργησε και έδωσε αξία στον συνδικαλισμό.

Έτσι
 βρήκε δεξαμενή βουλευτών που να στελεχώνει το Κίνημα και τις Κυβερνήσεις μας.
Μοίρασε χρήματα στον κοσμάκη και έδωσε αξία στην δραχμούλα μας.
Πακετάρησε την οικονομική πολιτική στα πάμπερς και μοίρασε δάνεια, σπίτια, σκάφη, εξουσίες κ.λ.π.
Για τον εαυτό του κράτησε μόνο την ''ροζ βίλα''.


Εγώ όταν πήρα το δακτυλίδι του Προέδρου το 2004, έπρεπε να συνεχίσω το έργο στη μνήμη του.
Δυσκολεύτηκα όπως σου προανέφερα. Επρεπε να βρώ ένα τέλειο σύνθημα.
Ασε που ο πατέρας δεν κράτησε την υπόσχεση του. Δεν έκλεισε την ΝΔ στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
Η ΝΔ μας πιπίλιζε συνεχώς ότι δεν έχουμε λεφτά, αλλά τα σκάνδαλα, σκάνδαλα.
Πολύ χρήμα ξόδεψαν παππού.
Ακουγε και ο λαός ότι δεν έχουμε λεφτά και σιγά σιγά το πίστευε. Τι να έκανα κι εγώ για να κερδίσω τον λοό ;


Oι συγκεντρώσεις δεν πετύχαιναν, ο Μπιρσίμ συνταξιοδοτήθηκε και οι Σκοπιανοί φίλοι μας δεν έρχονταν πλέον στις ομιλίες μου στην Αριστοτέλους για να μας υποστηρίξουν.
Ετσι, διέψευσα όλα αυτά με το σύνθημα ''λεφτά υπάρχουν'' και κέρδισα τις εκλογές. Μεγαλειώδης νίκη παππού.
Μετά την νίκη είχα πολλές υποχρεώσεις. Σε 2 μήνες προσπάθησα, αλλά έκανα μόνο 10 δις έλειμμα.


Εισήγαγα τους λαθρομετανάστες που βοήθησαν. Θα νομιμοποιήσω κάποιους είπα.
Τα αδελφά ευρωπαικά κόμματα βοήθησαν στις εκλογές. Τους υποσχέθηκα όμως μεγαλύτερο έλειμμα, αφού τα 10 δις δεν έφθασαν.


Ο αδελφός Καντάφι δεν πρόλαβε να βοηθήσει.
Εχει τα δικά του κι αυτός. Σκέφτομαι να τον φιλοξενήσω όταν καταλαγιάσουν  οι έχθρες στην πατρίδα του.


Μας κατηγόρησαν οι σύμμαχοι για υπερπατριωτισμό, εθνικισμό. Ετσι φέτος δεν έστειλα βιβλία στα σχολεία.
Πρέπει τα παιδιά να μάθουν νέα ιστορία. Να αποκτήσουν νέους λογοτέχνες και ποιητές. Να μάθουν νέες γλώσσες, με νέες μεθόδους. CD's DVD, κλπ.


Εξάλλου περιμένω για την Γεωγραφία και την Ιστορία, τα νέα μας βόρεια, νότια και ανατολικά σύνορα.
Με μπερδεύουν και τα πολλά αγάλματα του Μεγαλέξανδρου, εκεί ψηλά επάνω. Από τη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Σερβία, αγάλματα κάνουν.
Εξάλλου τα παιδιά τα βιβλία τα έκαιγαν. Τι να τα κάνουν ;



Η Μέρκελ όμως μάλλον με κορόιδεψε. Δάκτυλος του Αντωνάκη βλέπεις. Και ο Αντωνάκης είδες γυριστή στη ΔΕΘ, αναφέρθηκε στον Μπίσμαρκ. Τίμησε την Γερμανία. Ασε που είπε και ψέμματα ότι τους ταίζω ψάρια από την Μποτσουάνα. Ψέμματα τους είπε.


Εγώ παππού τα φέρνω από το Ομάν, την Σενεγάλη. Η Μποτσουάνα δεν έχει θάλασσα.
Για να επανέλθω, παππού.


Η Αγγέλα  μ΄ έβαλε σ΄ ένα εγγυημένο συνταξιοδοτικό πρόγραμμα, ΔΝΤ το λένε. Είναι πολλές τράπεζες μαζί.
Οσο περισσότερο μπαίνεις μέσα, τόσο μεγαλύτερες αποδόσεις έχει. Σκέφτομαι όμως τον χρόνο επένδυσης. 20, 30 , ή 40 χρόνια να τ΄ αφήσω ;


Μαζεύω χρήμα απο τον κοσμάκη με φόρους απανωτούς. Εκτακτες εισφορές το λένε εδώ.


Τώρα επειδή έχω ήδη έξι απ΄ αυτά στα ακίνητα, 3 στα αυτοκίνητα, δε ξέρω τι άλλη ορολογία να χρησιμοποιήσω. Γι΄ αυτό και το 2% δεν τ΄ ονομάτησα. Τι άλλο να βρω ; Α, και τον ΦΠΑ τον σακάτεψα. Ενιαίος παντού. Ξέχασα βέβαια, την χρήση WC.


Σκέφτομαι στο ''χοντρό'' να βάλω 23% και 8% στο "λεπτό". Είναι και επαναλαμβανόμενο. Οπως τα κοτόπουλα στα Σούπερ Μάρκετ. Ψημένο 23%, άψητο λιγότερο.


Θα διώξω και καμμιά διακοσαριά χιλιάδες από τις δουλειές και θα γλυτώνω μισθούς, να χω για το συνταξιοδοτικό πρόγραμμα.


Θέλουν να μου διώξουν και τα 25000 παιδάκια που έβαλα πριν λίγο. Θα μας τρελλάνουν. Τους δικούς μου θα διώξουν ;


Σκέφτομαι  να πω να πληρώνουν την χρήση των αυτοκινήτων με τα διανυόμενα χιλιόμετρα. 10 λεπτά το χιλιόμετρο. Πολλά είναι ;
Ετσι θα κάνουμε οικονομίες, θα γλυτώσουμε από το κυκλοφοριακό και θα φύγει επιτέλους το νέφος από τις πόλεις. Μ΄ ένα σμπάρο τρία τρυγώνια. Εγώ δηλδή κυκλοφορώ με κανό και ποδήλατο. Ασε που έσπασα τα μούτρα μου μ΄ αυτές τις τρύπες που δεν μπαλλώνουν...


Εχω όμως και τους ταξιτζήδες που με κοντράρουν και προβληματίζομαι. Αυτός ο αρχιταξιτζής, τσιράκι του Αντωνάκη είναι. Με ξέσκισαν στις απεργίες το καλοκαίρι.
Τι θα κάνω με δαύτους ;


Ο λαός άρχισε να φωνάζει, ότι δεν έχουν λεφτά ακόμα και οι δικοί μας και οι συνδικαλιστές μας και η Μέρκελ φωνάζει ότι δεν επενδύω σωστά και θα μας διώξει από το ευρώ. Θα μου χαλάσει το πρόγραμμα.  Λες να...;
Οι δικοί μας άρχισαν ν΄ απειλούν ότι θα μεταναστεύσουν στο εξωτερικό. ειναι και ανοιχτά τα σύνορα της ΕΕ ! Τι να τους κάνω ;
Τι θα μείνουμε μετά ; Με τους τριτοκοσμικούς λαθρομετανάστες, τους συνδικαλιστές και την Αστυνομία;
Ασε που θα πουλήσω τις ΔΕΚΟ, μη με πρήζουν κι αυτοί. Μπαϊράκι σηκώσαν. Απεργίες, διαδηλώσεις, πορείες, αγανακτισμένοι....
Ετσι κι εγώ έκλεισα τα προξενεία, θα κλείσω και τα σχολεία στο εξωτερικό και δεν θα μπορούν να φύγουν.
Εβαλα και τον Μπένι στο οικονομικών, για να τ΄ ακούει αυτός. Γιατί μόνο εγώ ; Εγώ επενδύω στο ΔΝΤ.
Ασε και την ΝΔ που μ΄ έπρηξε ζητώντας συνεχώς εκλογές. Τι θα καταλάβουν ; Το επενδυτικό μου πρόγραμμα ισχύει για όλους. Και για τους επόμενους.
Ο Μπένι ψάχνει λέει τον πάτο του βαρελιού και ο Αντωνάκης, ο συμφοιτητής μου του τάχωσε.
Του είπε ότι μας έφυγε ο πάτος και γελούσε όλη η Ελλάδα. Ασε που είπε και μία άγνωστη λέξη που δεν την βρίσκω στα λεξικά.
Γονατογραφία.... Καθιέρωσα λέει την γονατογραφία. Τι να σημαίνει ; Ολοι γελούσαν αλλά δε κατάλαβα γιατί...
Αφού ρε παππού, τα θρανία δε τα πήρα ακόμα. Τωρα που το σκέφτομαι, καλή ιδέα είναι. Βιβλία δεν έχουν, τα θρανία τι να τα κάνουν ;
Θαχουν τα CD και τα DVD στα γόνατα. Καλό, έεε ... ;
Οι χαζοί, νομίζουν ότι θα με βλάψουν ! Θα βάλω τον Μπένι μπροστά κι εγώ θα φύγω στο εξωτερικό, να συνεχίσω τις επενδύσεις. Μάλλον κατά Ελβετία πλευρά που έχουμε και το γραφείο. Να γλυτώσω και από το ευρώ. Το καλοκαιράκι θα πηγαίνω Σέριφο. Επίσημα, με απόδειξη. Το νοικιάζει το σπιτάκι ο Γιώργος ο φίλος μου.
Σκέφτομαι όμως πρώτα να πουλήσω και τους Δήμους. Τους λιγόστεψα για ν΄ ανέβει η αξία τους. Ετσι μου είπαν. Λες νακανα πατάτα ;
Μ΄ αυτούς τους αυτοδιοικητικούς άκρη δε βγάζεις. Αλλα λένε, άλλα κάνουν... Τώρα μαλλώνει για τα ταξί και με τον άλλον τον Ρ, Ρ ..., πως τον λένε να δεις....
Σκέφτομαι να κάνω και νέο νόμισμα με σήμα τον ήλιο μας, αλλά δε συμφωνεί η Αγγέλα. Παντού βραχνάς μου έγινε αυτή η γυναίκα.
Αυτά παππού.
Τελικά παππού, θα σου εξομολογηθώ και κάτι.
Τόσα χρόνια σπούδασα πολιτική στο εξωτερικό, έκανα και διδακτορικό στην πολιτική τζακιού, αλλά μόλις τώρα κατάλαβα τι σημαίνειΠΑΣΟΚ.
Καλά έλεγε ο πατέρας, ότι έχει πολλές ερμηνείες ...!



Σε χαιρετώ,
Ο εγγονός σου.
 



  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις