Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Simba - Αράχωβα.

Γειά σας!
Με λένε Simba και τριγυρνούσα μόνος μου στους δρόμους της Αράχωβας. Πεινούσα πολύ αλλά κανένας δεν μου έδινε σημασία... Χθες όμως συνάντησα μια πολύ καλή κυρία η οποία με φώναξε κι εγώ έτρεξα αμέσως κοντά της. Μου είπε ότι είναι πολύ επικίνδυνο να κυκλοφορώ μόνος μου στους δρόμους γιατί είμαι πολύ μικρός. Με πήρε στο σπίτι της, μου έδωσε να φάω και μου έδωσε και κάτι άλλο, δεν θυμάμαι πως το λένε, για να μην πονάει η κοιλίτσα μου από τα σκουλικάκια. Τωρα η κυρία αυτή ψάχνει να βρει ένα ασφελές σπιτάκι για μένα γιατί δεν μπορεί να με κρατήσει...
Είμαι περίπου 4 μηνών, πολύ ήσυχος και χαδιάρης. Μου αρέσει να μένω με ανθρώπους γιατί δεν πεινάω ποτέ και χαίρομαι πολύ όταν με αγκαλιάζουν και με χαιδεύουν.. Θα γίνω μεσαίου μεγέθους.
Αν θέλεις να γίνεις εσύ ο εκλεκτός της καρδάς μου πάρε αμέσως την Εύη τηλέφωνο στο 6944 114780 ή στείλε mail στο evi_sirou@hotmail.com.
Απαραίτητη προυπόθεση να με χαιδεύεις συνέχεια και να με αγαπάς για πάντα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις