Κυριακή 19 Ιουνίου 2011

Η τακτική έφερε πρώτο τον Λοέμπ

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΥΝΔΕΣΜΟ:

Ο Σεμπαστιέν Λοέμπ βρέθηκε με την πρωτοπορία του Ράλι Ακρόπολις στα χέρια, ύστερα από την απόφαση του Σεμπαστιάν Οζιέ να κόψει ταχύτητα στην νυχτερινή ειδική, με την οποία ολοκληρώθηκε η 2η μέρα, για λόγους τακτικής.

Ο Οζιέ προηγούταν στην γενική κατάταξη με διαφορά 15,1", έχοντας ξεπεράσει τον Πέτερ Σόλμπεργκ κατά τη διάρκεια των απογευματινών ειδικών του Σαββάτου (18/6).
Αλλά στην νυχτερινή "Νέα Πολιτεία" πήγε 17" πιο αργά από τον Λοέμπ, ώστε να εξασφαλίσει ότι θα είναι ο ομόσταβλός του στην Citroen αυτός που θα έχει το μειονέκτημα να μπαίνει πρώτος στις ειδικές της 3ης και τελευταίας μέρας, οι οποίες αναμένεται να είναι ιδιαίτερα γλιστερές.
Παρά το προφανές του πράγματος, ο ίδιος ο Οζιέ αρνήθηκε πως χρησιμοποίησε κάποιο παιχνίδι τακτικής, λέγοντας: "Δεν ξέρω που είμαι. Ηταν πολύ δύσκολα σε αυτή την ειδική. Υπήρχε παντού σκόνη, ήταν δύσκολο να οδηγήσεις".
Ετσι, με τέσσερις κανονικές ειδικές να απομένουν συν την power stage, ο Λοέμπ βρίσκεται 2,2" μπροστά από τον Οζιέ, ενώ ο Π. Σόλμπεργκ ακολουθεί στην τρίτη θέση, σε απόσταση 20,9".
Ο νορβηγός ξεκίνησε πρώτος την νυχτερινή ειδική, γεγονός που θεωρητικά του έδινε ένα πλεονέκτημα όσον αφορά την ορατότητα. Τελικά το πέρασμά του ήταν 13" πιο αργό από του Λοέμπ, καθώς όπως ο ίδιος εξήγησε "...χαθήκαμε με τις σημειώσεις μας και είχαμε μεγάλο πρόβλημα, χάσαμε πολύ χρόνο".
Οι δυσκολίες του Σόλμπεργκ επέτρεψαν στον τέταρτο στην κατάταξη Μίκο Χίρβονεν να μειώσει τη μεταξύ τους διαφορά στο μόλις 1,5".
Παράλληλα, ο οδηγός της Ford θα έχει την καλύτερη θέση στο δρόμο από τους πρωτοπόρους στις εναπομείνασες ειδικές του ράλι, γεγονός που του επιτρέπει να έχει βλέψεις ακόμα και για τη νίκη, καθότι η απόστασή του από την κορυφή δεν είναι απαγορευτική (22,4").
Αξίζει να σημειωθεί ότι το καλύτερο πέρασμα στην "Νέα Πολιτεία" έκανε ο ομόσταβλος του Χίρβονεν, Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα, παίρνοντας την δεύτερη νίκη του σε ειδική μέσα στη μέρα. Ο φινλανδός βρίσκεται μόλις μία θέση μακριά από την πρώτη 10άδα.
Τέλος ο Λάμπρος Αθανασούλας έγραψε τον πέμπτο ταχύτερο χρόνο, που ήταν το καλυτερό του αποτέλεσμα στον αγώνα ως τώρα. Ο έλληνας οδηγός κατέχει την 22η θέση γενικής, μία πίσω από τον Δημήτρη Ψύλλο.

Θέση Οδηγός         Ομάδα             Χρόνος
 1.  Λοέμπ          Citroen          3h20m27.6s
 2.  Οζιέ           Citroen              + 2.2s
 3.  Π. Σόλμπεργκ   Solberg Citroen     + 20.9s
 4.  Χίρβονεν       Ford                + 22.4s
 5.  Χ. Σόλμπεργκ   Stobart Ford      + 3m58.9s
 6.  Γουίλσον       Stobart Ford      + 5m30.2s
 7.  Ράικονεν       Ice 1 Citroen     + 6m55.4s
 8.  Χάνινεν        Red Bull Skoda    + 8m55.0s
 9.  Κάιπερς        FERM Ford         + 12m25.7s
10.  Σόουζα         Quinta Ford       + 12m55.3s


Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις