Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

Βαλβέρδε: "Δεν θα συνεχίσω στον Ολυμπιακό"


Ο Ερνέστο Βαλβέρδε στον Ολυμπιακό

Την αποχώρηση του από τον Ολυμπιακό ανακοίνωσε ο Ερνέστο Βαλβέρδε στην κοινή του δήλωση με τον Βαγγέλη Μαρινάκη. Διαβάστε όλα όσα δήλωσε...














Παρελθόν από τον Ολυμπιακό θα αποτελέσει ο Ερνέστο Βαλβέρδε, ο οποίος στην κοινή του δήλωσε με τον Βαγγέλη Μαρινάκη γνωστοποίησε ότι θα αποχωρήσει από τους "ερυθρόλευκους". Ο πρώτος, πάντως που μίλησε ήταν ο μεγαλομέτοχος των Πειραιωτών που αρχικά αστειεύτηκε, λέγοντας ότι ο Ολυμπιακός συμφώνησε με τον Βαλβέρδε για τα επόμενα δύο χρόνια.


Στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο Ισπανός τεχνικός, ο οποίος τόνισε: "Σήμερα είναι μία δύσκολη μέρα για μένα. Του χρόνου δεν θα συνεχίσω στον Ολυμπιακό".
Έπειτα ανέφερε: "Είχαμε συμφωνήσει με τον πρόεδρο να μην πούμε τίποτα νωρίτερα, προκειμένου να μην επηρεαστεί η ομάδα. Ο πρόεδρος μου είχε πει να ανανεώσουμε για 3 ή 4 ή 5 χρόνια, δείχνοντας εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Εγώ το εκτίμησα πολύ αυτό, αλλά ήξερε την απόφασή μου. Απλά περιμέναμε να την ανακοινώσουμε μόλις θα είχαμε εκπληρώσει όλους τους στόχους της ομάδας, δηλαδή την κατάκτηση του πρωταθλήματος και την παρουσία στον τελικό του Κυπέλλου. Οι λόγοι είναι πολλοί, αλλά ο κυριότερος είναι προσωπικός.
Ο άλλος βασικός λόγος είναι ότι έχω συμπληρώσει τρία χρόνια στον πάγκο του Ολυμπιακού κι έχει κλείσει ένας κύκλος, αφού τρία χρόνια είναι πολλά στο ποδόσφαιρο και στη ζωή. Όταν πρωτοήρθα το 2008 στον Ολυμπιακό, δεν ήξερα που ερχόμουν, αλλά τελικά εξεπλάγην από αυτό που συνάντησα. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και για τη συνεργασία, αλλά και για την προσωπική μας σχέση, που ήταν σχέση εμπιστοσύνης ακόμα και μετά από δύσκολες στιγμές. Θέλω να ευχαριστήσω τους παίκτες, τους βοηθούς μου και όλο το προσωπικό, από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο.
Όλοι είναι υπεύθυνοι για όλες τις επιτυχίες που είχαμε, όσο είμαι κι εγώ. Θέλω να ευχαριστήσω τους φιλάθλους για τη στήριξή τους όλα αυτά τα χρόνια. Μου προσέφεραν αξέχαστες στιγμές, τόσο στο "Καραϊσκάκης", όσο και στα εκτός έδρας παιχνίδια. Θέλω να ευχαριστήσω και τους μη φιλάθλους του Ολυμπιακού για το σεβασμό που μου έδειξαν και κέρδισαν και το δικό μου σεβασμό. Θέλω να ευχαριστήσω όσους πιστεύετε ότι έχω προσφέρει πολλά στον Ολυμπιακό, αλλά εσείς έχετε προσφέρει περισσότερα σε μένα".
Μαρινάκης: "Πρώτα φίλος και μετά συνεργάτης"
Αμέσως μετά τον Ερνέστο Βαλβέρδε μίλησε ο Βαγγέλης Μαρινάκης. "Ο Βαλβέρδε είναι πρώτα φίλος και μετά συνεργάτης. Είναι ένα κεφάλαιο για τον Ολυμπιακό, που δεν κλείνει σήμερα", τόνισε αρχικά ο πρόεδρος των "ερυθρολεύκων" και πρόσθεσε: "Κατακτήσαμε δύο πρωταθλήματα, παίξαμε σπουδαίο ποδόσφαιρο, τιμήσαμε την Ελλάδα στην Ευρώπη και λειτουργούμε παντού σαν οικογένεια. Με τη συνολική του παρουσία στην Ελλάδα, αναβάθμισε το ελληνικό ποδόσφαιρο κι ελπίζω ότι θα είναι καλός εκπρόσωπος για τον Ολυμπιακό. Σαν πρόεδρος του Ολυμπιακού, σέβομαι απόλυτα την απόφασή του".
Στη συνέχεια συμπλήρωσε: "Είναι μια απόφαση που δεν έχει να κάνει με χρήματα ή συμβόλαια, ούτε με τυχόν συμφωνία του με άλλες ομάδες. Είναι μια απόφαση που έχει να κάνει με προσωπικούς λόγους και τη σεβόμαστε απόλυτα. Ελπίζουμε ο αποχαιρετισμός του να συμπέσει με την κατάκτηση του νταμπλ. Θα είμαστε σε συνεχή επαφή και συνεργασία μαζί του και η πόρτα είναι πάντα ανοικτή. Θα χρησιμοποιήσουμε τις συμβουλές του στο μέλλον
Θα μιλήσουμε για το νέο προπονητή του Ολυμπιακού στις αρχές Ιουνίου. Όσον αφορά την επόμενη μέρα, θα κάνω ό,τι χρειαστεί για να γίνει η ομάδα καλύτερη και να ανέβει πιο ψηλά. Θα μιλήσουμε για τα υπόλοιπα σε μια συνέντευξη Τύπου που θα κάνουμε στις αρχές Μαΐου. Σήμερα είναι η μέρα του Ερνέστο και τον ευχαριστώ για τις χρυσές σελίδες που χάρισε στην ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις