Παρασκευή 2 Μαρτίου 2012

ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΠΡΟΕΔΡΟΥ Δ.Σ του Δήμου Δ.Α.Α.

Αγαπητοί φίλοι και φίλες

Υπέβαλα πριν λίγες ώρες στον δήμαρχο μας την παραίτησή μου από την θέση του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου για λόγους που του αναφέρω στην επιστολή μου.,κι οι οποίοι κρίνω δεν χρήζουν περαιτέρω δημοσιοποίησης.Παραμένω πιστός στις αρχές της ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗΣ ΕΝΩΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ και μάχιμος υποστηρικτής τους..Η τήρηση αυτών ακριβώς των αρχών θα καθορίσει την στάση μου από εδώ και πέρα και την πορεία μου σαν δημοτικός σύμβουλος..Κουβαλάω ένα βαρύ φορτίο πολλών ψήφων κι είμαι υποχρεωμένος να το σεβαστώ
αλλά ταυτόχρονα να σεβαστώ κι όλους αυτούς που μαζί κάναμε αυτόν τον υπέροχο αγώνα..ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ -ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ -ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ ήταν το σύνθημα μας,κι αυτή θα πρέπει να ναι η σημαία μας στην συνέχεια για το καλό του τόπου μας.Θέλω από βάθους καρδιάς να ευχαριστήσω τον ΓΙΑΝΝΗ ΠΑΤΣΑΝΤΑΡΑ για την εμπιστοσύνη του στο πρόσωπό μου αλλά και όλους τους δημοτικούς συμβούλους συμπολίτευσης κι αντιπολίτευσης για την συνεργασία τους και ιδιαίτερα τους επικεφαλείς της αντιπολίτευσης κυρία ΓΡΑΝΙΤΣΙΩΤΗ Ε και ΖΑΚΚΑ Λ που πέρα από πολιτικές διαφορές υπήρξαν άψογοι απέναντί μου στον δύσκολο ρόλο που είχα.Όσοι με γνωρίζουν ξέρουν ότι ουδέποτε ενδιαφέρθηκα για αξιώματα κι ότι η ενασχόλησή μου με τα δημοτικά(με πολλή κούραση λόγω των επαγγελματικών μου υποχρεώσεων) είναι αποκλειστικά και μόνο αποτέλεσμα της αγάπης μου για τον τόπο μας,Δέχθηκα πολλή λάσπη(και εκ των έσω) και κριτική αλλά γνώριζα από πριν ότι όταν εκτίθεσαι στα κοινά αυτό είναι αναπόφευκτο.Την ίδια αταλάντευτη στάση θα προσπαθήσω να έχω και ως εκλεγμένος δημοτικός σύμβουλος.Έχουμε έναν όμορφο δήμο και έχουμε χρέος ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ να τον παραδώσουμε καλύτερο στις γενιές που έρχονται. Ευχαριστώ... ο αγώνας συνεχίζεται.

ΣΤΑΘΗΣ ΓΙΑΝΝΕΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις