Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Μακρυπούλια-Χατζηγίαννης:Εγκυμοσύνη και γάμος!



Ζέτα-Μιχάλης: Έτοιμοι για γάμο!   
Η Ζέτα Μακρυπούλια είναι έτοιμη όχι μόνο για γάμο αλλά και για να κάνει παιδί με τον Μιχάλη Χατζηγιάννη... Το παραδέχτηκε η ίδια στη συνέντευξή της στον Πέτρο Κωστόπουλο η οποία θα μεταδοθεί απόψε το βράδυ. «Στα 17μου σκέφτηκα το γάμο ως εξής: Μεγάλωσα μέσα σε μία οικογένεια, έμαθα τι πάει να πει οικογένεια και φαντάστηκα ότι, φυσιολογικά, κι εγώ κάποια στιγμή θα κάνω οικογένεια. Μετά άλλαξε λίγο. Τώρα νιώθω έναν κόμπο κάθε φορά που πρέπει να μιλήσω για το γάμο, γιατί έχω φάει πολύ μελάνι γι’ αυτό. Κι όταν έχει συμβεί αυτό, κλείνεσαι, μπλοκάρεσαι, παθαίνεις διάφορα πράγματα. Δεν είναι ότι σκέφτομαι σώνει και ντε να παντρευτώ αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή να κάνω ένα παιδί. Αυτό μπορώ να το φανταστώ να συμβαίνει ότι είμαι πολύ ερωτευμένη. Και αυτή τη στιγμή νιώθω μια σιγουριά που θα μπορούσε να οδηγήσει σε κάτι τέτοιο. Αλλά δεν έχω σχεδιάσει κάτι ακόμα».  

πηγη:gossip-tv

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις