Παρασκευή 7 Σεπτεμβρίου 2012

"ΠΟΙΗΜΑ" ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟΥ ΑΓΝΑΝΤΙ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ "ΤΟΤΙ" ΛΑΒΑΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΠΟΙΗΜΑ


ΑΓΝΑΝΤΙ μας τελειωσες
πριν καν καλα αρχισεις...
ησουν απροετοιμαστος
για τοσες συγκινησεις.

ο Προεδρος 
εγινε ανεξαρτητος
κι ο Παρνασσος ομαδα!!!
δεν ηξερες, δεν ρωταγες;
και σε επιασε ζαλαδα...

ο Δημος και ο Δημαρχος
σκετη ανυπαρξια
και οι συνεργατες του
απων….
δεν εχουν φαντασια...

εκει ψηλα τωρα που πας
θα ελθουμε και οι αλλοι
δωσε τα χαιρετισματα
στον φιλο μου ΝΤΕΛΑΛΗ...

η Δετπαα θελω να του πεις
ποτε μυαλο δεν βαζει
και τιμολογια μαιμου
καθε βδομαδα βγαζει...

ΑΓΝΑΝΤΙ μου 
ας προσεχες...
με τοσους συνεργατες,
αλλοι το παιζαν αγαθοι
και αλλοι
το παιζαν γατες...!!!

ΑΓΝΑΝΤΙ
μας τελειωσες
-δεν ξερω τι να κανω-
μας αφησες παρηγορια τον ΕΛΛΗΝΑ ΤΣΟΠΑΝΟ..

εχει στομαχι πετρινο
τιποτα δεν τον πιανει
θα σαλαγαει τα προβατα
μονος του πια
στη στανη....

ειχα και αλλα να σου πω,
και αλλα να σου γραψω....
μα ακουσα το Δημαρχο
και ειπα να το ραψω....


χαχαχαχαχα!!!!
μονος μου τωρα εγω…
γελαω
μπλογκ θα φτιαξω

ΣΑΓΑΠΑΩ!!!!

7 σχόλια:

Αγνάντι της Ρούμελης είπε...

ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙ Η ΣΧΕΣΗ ΜΟΥ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΑΓΝΑΝΤΙ, ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ !!!! ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΕΠΙΜΕΛΗΘΕΙ Η "ΚΑΤΕΡΙΝΗ" ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΜΕ !!!! (????)

viotiashop είπε...

χαχα πολυ καλό το ποιηματάκι μπραβο σε οποιον το εγραψε

Αγνάντι της Ρούμελης είπε...

"ΑΓΑΠΗΤΕ" ,"ΜΑΥΡΕ ΡΙΧΑΡΔΕ" . ΕΧΕΙΣ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΣΤΕΛΝΕΙΣ ΣΧΟΛΙΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΑΓΝΑΝΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΠΕΙΣΕΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ !!!!! ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΦΟΥ ΜΕ 1500 ΚΛΙΚ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ,ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΟΒΑΡΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 3 ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ, ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ. ΑΠΛΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΑΦΑΙΡΩ ΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ! ΛΕΣ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΩ ΑΝΟΙΚΤΑ ??? ΜΗΝ ΜΟΥ ΒΑΖΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΙΔΕΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑ !!!

Αγνάντι της Ρούμελης είπε...

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ ΚΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΩ ΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΣΟΥ,ΕΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ : ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΛΙΓΟ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΤΡΕΧΕΙΣ. ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΑΝ Ο ΑΓΝΑΝΤΙΟΣ ΟΡΙΤΖΙΝΑΛ ΕΠΙΦΥΛΑΣΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΚΠΛΗΞΗ !! ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΖΟΝΤΑΙ. ΚΑΝΑ ΟΝΟΜΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ,ΚΑΝΑ ΑΛΛΟ ΚΟΛΠΟ, ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ....ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΞΗΜΕΡΩΝΕΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΧΩΡΑΦΙΑ ΘΑ ΒΡΕΘΕΙΣ ΜΠΛΕΓΜΕΝΟΣ/Η !!. ΜΠΑΝΝΕΡ ΤΟΥ ΤΣΟΠΑΝΟΥ ΑΡΑΧΩΒΑΣ, ΚΑΤΙ ΔΗΛΩΝΕΙ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ !!

TOTIS είπε...

Μακαρι το αγναντι να μην κλεισει οτι και προβληματα να υπαρχουν, -αν κρινουμε απο τα παραπανω σχολια υπαρχει θεμα- .
Με θετικη σκεψη και χιουμορ υπαρχει παντα λυση.
Καπως ετσι σουγραψα το ''ποιηματακι'' χωρις να εχω καμια σχεση με τιποτα αλλο.

Αγναντιο μου οριτζιναλ
ζουμε με τις μαιμουδες
μα σεχω για εξυπνο παιδι
που δεν παταει τις φλουδες.

Αγναντιο μου οριτζιναλ
-μην μου χαλας χατιρι-
πρεπει να μεινεις ανοικτο
κι ας κανουν...χαρακιρι.

Αγνάντι της Ρούμελης είπε...

ΓΙΑ ΑΚΟΜΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ 'ΤΟΤΙΣ' ΤΑ ΣΤΙΧΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ. ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΝΙΣΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ-ΘΕΜΑ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΓΝΑΝΤΙ !! ΕΧΩ ΑΦΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ΤΟΥ ΑΓΝΑΝΤΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΒΗΜΑ. ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΙΑΜΑΧΗ ΕΙΧΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ. ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Η ΝΟΝΑ ΤΟΥ ΑΓΝΑΝΤΙ, ΜΕΤΑΝΙΩΣΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΤΥΧΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΞΑΝΑ ΠΑΛΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΩΣ ΑΠΟΣΤΟΛΕΑΣ ΘΕΜΑΤΩΝ !!

TOTIS είπε...

Επωνυμοι και Ανωνυμοι
που ειστε στο ''ΑΓΝΑΝΤΙ''
το μπλογκ να μεινει ανοικτο
-μαζι με την καρδια σας-.
το εγραψε ο Προεδρος
το θελει και η Νονα σας.!!!!

Αναγκη εχει ο Δημος μας
την επικοινωνια...
οσο υπαρχει κριτικη
θα φτιαχνει η κοινωνια.

Γι αυτο μαζι με την νονα
και μ'ολους τους κατοικους
να γινουμε ολοι μια καρδια
με δυνατους ....τους χτυπους.!!!

στερεψαμε απο εμπνευση
θολωνουν τα μυαλα μας
τα μλπογκ ολα ειναι χρησιμα
τα θελουν τα χωρια μας.

Κι αν δεν αντεχουν οι αιρετοι
αληθειες να ακουνε...
ας πανε βολτα στα χωρια
τα εργα τους να δουνε...

Αγναντι μου σε ευχαριστω
για τα καλα σου λογια...
κι αν εβαλε λιγο η νονα...
γιοματα ειν'τα κατωγια.

Το λαδι της Αραχωβας
εχει μεγαλη αξια
στην Δετπααα να το δωσουμε
που εχει…. φαντασια.!!!!

θα κανει εργοστασιο
-θα το τυποποιησει-
θαχει η νονα σου αρκετο...
να σε ξανα βαφτισει!!!!

συνολικες επισκεψεις