Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

ΤΟ ποντίκι ΠΟΥ βρυχάται

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΜΑΥΡΟΣ

Μπράβο Ριχαρδάκι! Μ’ έκανες και γέλασα, να σαι καλά!!!
Ωστόσο μιας και το σχόλιο σου, έχει το δικό μου πρόσωπο – τιμή μου -, δεν μπορώ παρά να του δώσω τη δέουσα σημασία. Άντε βρε! Κέρδισες ανάρτηση! (κρίμα τέτοιο σχόλιο να μείνει στα ψιλά γράμματα).

(Παρακάτω σας παραθέτω το σχόλιο που έγινε στην ανάρτηση «Ποίημα» Το ποίημα για το κλείσιμο του Αγνάντι» του Αγνάντι Ρούμελης, το σχόλιο δεν έχει αναρτηθεί. Επίσης να σημειώσω ότι τις απαντήσεις που υπάρχουν στην ανάρτηση,  τις έδωσε ένας από τους συνεργάτες μου και τον ευχαριστώ, αλλά επειδή έχω ακούσει αρκετά...)


«ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΕΙΔΕΣ ΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΕΛΑΦΡΑ ΠΗΔΗΜΑΤΑΚΙΑ? ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΛΕΙΝΕΙΣ? ΕΙΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ? ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗ ΜΠΟΥΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙΣ ΑΛΛΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ. ΔΕΝ ΕΜΕΙΝΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΚΛΗΡΗ ΚΑΙ ΕΣΥ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΙΣΩ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΤΟΝ ΜΠΟΥΛΟ. ΘΕΛΩ ΝΑΔΩ ΤΙ ΚΟΤΣΑΝΑ ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΤΕΒΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ. ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕΛΟΔΡΑΜΑ ΒΓΑΛΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΞΑΝΘΟΠΟΥΛΟΥ ΝΑ ΦΑΝΕΙΣ ΑΘΩΑ? Η ΘΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΚΛΕΙΝΕΙΣ ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΡΕΘΗΚΕΣ? ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ ΣΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΧΑΜΠΑΡΙ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ, ΔΕΝ ΜΑΣΑΜΕ. ΦΕΥΓΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΙ ΦΟΒΑΣΑΙ. ΚΑΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΦΟΒΑΣΑΙ. ΚΑΤΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΣ. ΔΕΝ ΤΡΩΜΕ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ. ΤΟ ΠΙΑΣΕΣ?

ΡΙΧΑΡΔΟΣ ΜΑΥΡΟΣ
ΡΙΧΑΡΔΟΣΜΑΥΡΟΣ@ΥΑΗΟΟ.ΨΟΜ»

Αχ βρε μαύρε μου, ακόμα γελάω!!!

Μετά λύπης μου… θα ήθελα να σε πληροφορήσω ότι ΔΕΝ ΤΗΝ ΚΑΝΩ πόσο μάλλον με ελαφρά (λόγω όγκου) πηδηματάκια, όμως αγαπητό Ριχαρδάκι, με μεγάλη μου χαρά διαπιστώνω, ότι δεν έχεις χάσει βλακεία μου, τις έχεις διαβάσει όλες !!! (εδώ που τα λέμε, έχουν μείνει μερικές βλακείες, αλλά τις έχει αναλάβει άλλο blog ) Όταν λες ότι με έχετε όλοι στην μπούκα… τι εννοείς; Γιατί εδώ ένας υπογράφει… εκτός αν έβαλες δύο ονόματα για να περνιέσαι για πολλούς (χμ… διακρίνω διχασμένη προσωπικότητα, πρέπει να το κοιτάξεις αυτό) . Χωρίς πλάκα τώρα, εσύ πρέπει να με ξέρεις πολύ καλά, πρέπει να χουμε περάσει πολλές δυσκολίες μαζί … μάλλον βγάζεις τόσο κακία, γιατί δεν αφήνω τίποτα σε σένα …αυτή τη φορά όμως στα παραχωρώ όλα! Είδες τι καλό κορίτσι είμαι. Να δεις τι βρίσκει κανείς Ξανθόπουλος - Για τη φουκαριάρα τη μάνα μου δεν είναι κακό, αυτό θα πάρω (εδώ πρέπει να σ’ ευχαριστήσω για το multiple choice, quiz) Μου έλυσες τα χέρια, εύγε! Εγώ πάλι… χαμπάρακι δεν παίρνω . Έχω μια απορία: Αφού δεν μασάς, τα πας αμάσητα; Σαν τον γάλο τα καρύδια –ένα πράμα-;

Άφαντος ο φόβος Ριχαρδάκι, ευτυχώς όχι εγώ.

Φιλικά,

Κατερίνη (ροδομπεζοάσπρη)

ΕχωΑπλώσειΤραχανά@κοπιάστε.ΤζιΑρ

Υ.Γ. 1 Να σκεφτείς ν’ αλλάξεις ψευδώνυμο, μη σε ξεγελάει η ιδιότητα (Λεοντόκαρδος) του συνονόματου σου …δεν το 'χεις, κατακαημένο μ’

Υ.Γ. 2 Να μάθεις να γράφεις με πεζά γραμματάκια (στα λέω υποκοριστικά για ευνόητους λόγους) γιατί αυτά που στέλνεις δεν έχουν ήχο, οπότε τζάμπα οι φωνές.

Υ.Γ. 3 Να δοκιμάσεις «κουτόχορτο» είναι delicatessen, θρεπτικό και επίκαιρο (τρώει όλη η Ελλάδα)

Υ.Γ.4 Μαζί μ’ αυτό, έχω πιάσει κι άλλα… δυστυχώς για σένα

Υ.Γ. 5 (και τελευταίο) Αυτός που κλείνει γιατί «φοβάται» έχει το θάρρος να εκτίθεται με το πραγματικό του όνομα , ο «λεοντόκαρδος» υβριστής κρύβει τη  χολή που εκτοξεύει πίσω από ένα ψευδώνυμο ...τα συμπεράσματα δικά μας .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

συνολικες επισκεψεις